Thursday, July 8, 2010

为什么让我看见你(why let me see you)

why let me see you
when i see you i go anywhere also miss you
i think you don't noe
i think so you also forget me already
if the time can return i won't go that again to you
however i miss you you won't know
i hate to see you
never see you then nothing will happen
我想你了
你呢
应该没有把
在你心里我不存在了吧
但是在我心里你永远存在的
就栓我爱其他人你还是永远在我心里
那天看见你我的心很痛很痛
因为你变了和以前不一样了
以前的你会有笑容的
但现在的你好像没有了
你好像很痛苦的感觉
如果时间可以重来我不会让你放开我的手
但已经是没有的改变了
就算我有男朋友我的心还是有你的
但我现在不想有男朋友

No comments:

Post a Comment